poniedziałek, 5 marca 2012

Manifestowałam Style

Tydzień temu Manifestowałam Style. We Warszawie. Ponoć są zadowoleni z efektów. Ja też, bo nie ingerowali w moją wizję - wszystko powstało w mojej głowie i pochodzi z mojej garderoby (no, może oprócz tych kolorowych przypinek). Mam nadzieję, że się Wam spodoba, bo moja gęba, jakby to powiedział Gombrowicz, będzie Was straszyła z warszawskich plakatów. Enjoy!

Teraz muzycznie, bo się bez muzyki obyć nie może. Ta właśnie stylizacja została przeze mnie wykorzystana na  sobotnim (również warszawskim) koncercie Mos Defa, który mnie zachwycił. Spóźnił się wprawdzie ponad 4 (!) godziny, oczekiwanie nas niesamowicie wymęczyło, zaczął o 1.30 w nocy, ale po 5 minutach wiedziałam, że warto było się tłuc z Krakowa, czekać na niego ten nieskończenie długi czas, a potem jeszcze wracać do Kraka kolejne 7 (!!!) godzin (lokomotywa się zapaliła i mieliśmy przymusowy postój w szczerym polu). Także ode mnie dzisiaj dla Was Mos Def! Yo!









Co mam na sobie:
Koszula: H&M
Spodnie: Terranova
Czapka: Cubus
Słuchawki: Creative Aurvana X-fi

I muzycznie:


15 komentarzy:

  1. Kajuuucha! fajnie, fajnie!:)
    tylko, kurczę, tym fioletem Ci zrobili takie lekko podbite oczy... ale mega się cieszę, że Ci się udało, że już po i niedługo zobaczyć będziemy mogli efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowo,radośnie i pięknie. Przeczytałam "lokomotywa się zapaliła" i "w szczerym polu" i na myśl mi przyszła ostatnia tragedia (w końcu ta sama trasa ). Uff dobrze, że to jednak nie o to chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja bardzo żałuję, że na Mos Defa sie jednak nie zdecydowalam:(

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo oryginalnie! Świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. koszula hmowska świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz super, piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wreszcie widzę kogoś kto ma stajla wśród tych wszystkich blogów..

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz. Ja bym nie wyrobiła tyle czekając... Chociaż jak to by był jakiś fajny zespół to czego się nie robi by usłyszec ich na żywo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula, spodnie, czapka, włosy - wszystko CZAD.

    OdpowiedzUsuń
  10. Całość świetna, pozytywna koszula, pozytywna buzia. I za szelki BIG plus :)

    OdpowiedzUsuń
  11. swietne spodnie! moze obserwujemy wzajemnie ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz zabójczo!!!! Mega mi się podoba!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń