poniedziałek, 10 października 2011

Setna reaktywacja

Myślę, że zdążyłam Was już moje nieliczne Czytelniczki przyzwyczaić do tego, że pojawiam się tutaj niezwykle nieregularnie. Nie będę się tłumaczyć, może po prostu taka będzie specyfika mojego bloga. Ale wierzcie mi, jestem ostatnio wyjątkowo zabiegana, moje współlokatorki śmieją się, że już zdążyły zapomnieć, jak wyglądam :P
Ale oczywiście, od czego mam niezawodną ŻuŻu, ma dziewczyna anielską do mnie cierpliwość i co jakiś czas spokojnie mi przypomina: "Kajka, a może byśmy zrobiły jakieś zdjęcia na bloga?" A ja sobie myślę: "No tak, przecież mój ostatni wpis jest z 25 sierpnia!"
I tak oto spędziłam z Dredami trochę czasu, zwiedzając mój ukochany Kazimierz pstrykając zdjęcia, i powiem Wam, że chyba jednak się trochę za tym stęskniłam. Ania: dzięki!

I zdjęcia: stylizacja dresiarska - na próbę biegłam, a tam dresy obowiązkowo :)




























A tu jeszcze dwa ziomki: Kajka-Bajka & LejdiDred Sqad :P




A co tam mam na sobie:
Płaszcz: Deep
Kardigan: H&M
T-shirt: Terranova
Kardigan: Terranova
Spodnie: Zakupione od Divy na Urlopie
Buty: H&M
Torba: z Krety przywieziona

13 komentarzy:

  1. jak mnie się tu teraz podoba! super rozkminiłaś szablon:D a co do zdjęć, nie wyszły takie złe, jak myślałam:) polecam(y) się na przyszłość! ahoj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka genialna, a spodnie jeszcze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te spodnie, idealnie zgrane z resztą. Lubię taki styl. Dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne spodnie i koszulka :)

    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem fanką tej stylizacji, a spodnie wymiatają!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne są te czarne spodnie! moja mama powiedziałaby , że noszę w spodniach kartofle, a ja uwielbiam ten typ! piękne!
    zapraszam również do mnei feminiteangoo.blogspot.com

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza klasa. Kupuję Cię w całości. Twój look, to moja estetyka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże!! Wyrzuć tą beznadziejną koszulkę i płaszcz!! A ta ruda to ''idz pan wchuj''.

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, świetny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  10. T-shirt Boski!! strasznie mi się podoba :) no i butki butki śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  11. ale ja kocham spodnie z obniżonym krokiem! Zachwycają mnie do tego stopnia, że aż z nutką zazdrości muszę przyznać, że masz je rewelacyjnie! ;)
    Świetny set! ;)


    zapraszam, będzie mi miło http://szaroscgwiazd.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. spodnie mistrz! genialne! :) krój,kolor, pas -wszystko super! no i zdjęcie z 'boringową' chmurką :)

    OdpowiedzUsuń